Laseroterapia

Zabieg polega na stymulowaniu chorobowo zmienionych tkanek promieniowaniem laserowym. Jest to sztucznie wzmocnione światło oddziałujące na elementy komórkowe, którego działanie biologiczne polega na:

• korzystnym wpływie na leczenie uszkodzeń i stanów zapalnych tkanek miękkich (mięśni, ścięgien, więzadeł, rozścięgien)
  • korzystnym wpływie na gojenie się ran i owrzodzeń
  • leczeniu złamań kości (zwiększenie unaczynienia i głębsze formowanie się kostniny)
  • działaniu przeciwbólowym
  • działaniu przeciwobrzękowym
  • działaniu przeciwzapalnym
  • działaniu przeciwbakteryjnym

Laser skaner – precyzyjne naświetlanie tkanek za pomocą światła laserowego o parametrach biostymulacyjnych. Wykorzystując światło laserowe o niskim natężeniu do tzw. biostymulacji laserowej, możemy dostarczyć do tkanek i komórek dodatkową energię, w ten sposób wspomagając naturalne procesy regeneracyjne organizmu i przyspieszając gojenie. Dodatkowo, poprzez zmiany w gospodarce tlenowej komórek i polaryzacji błon komórkowych, uzyskujemy wyraźne działanie przeciwbólowe. Dzięki użyciu skanera promień lasera dostarczany jest równomiernie do całej objętej zabiegiem okolicy.

Laser punktowy – jest modyfikacją aplikowania promieniowania poprzez ściśle określone punkty spustowe bólu. Wykonując zabieg na ściśle określonych punktach, możemy zwiększyć jego skuteczność, koncentrując energię lasera w miejscach, w których efekt jego działania będzie największy.

• zespoły bólowe kręgosłupa,
  • choroba zwyrodnieniowa stawów,
  • przewlekłe zapalenia nerwów,
  • trudno gojące się rany,